بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

اَین عمار!!!درجستجوی عمار...

عاشقان شهادت،فداییان ولایت

با سلام ... ورود شمارا به وبلاگ اَین عمار!!!درجستجوی عمار... خوش آمد میگویم ... برای مشاهده کامل مطالب از آرشیو مطالب وبلاگ استفاده کنید.

به دنبال پخش صحبت‌های «آیت الله سید علی خامنه‌ای» رهبر معظم انقلاب به مناسبت روز جهانی قدس، رسانه‌های خارجی ضمن پوشش آن، بخش‌هایی از سخنان مهم رهبری را  منتشر کردند.

شبکه خبری آرتی عربی در پوشش این سخنرانی، بی نتیجه بودن تلاش‎‌های بین المللی برای حفاظت از رژیم صهیونیستی را تیتر خبر خود قرار داد و نوشت: رهبر ایران در سخنان خود اعلام کرد که فروپاشی اسرائیل آغاز شده است و هرگز متوقف نخواهد شد و تلاش برای حفظ آن بی فایده خواهد بود.

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

شبکه خبری المیادین ضمن انتشار کامل سخنرانی روز قدس رهبر انقلاب اسلامی ایران نوشت: رهبر ایران در سخنرانی خود اعلام کرد که توازن قدرت به نفع فلسطینیان تغییر کرده است. تلاش های برخی کشورهای عربی برای عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی نشانه ضعف این رژیم است.

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

 

شبکه خبری النشره لبنان نیز در این خصوص نوشت:اسرائیل یک دولت نیست بلکه آن پایگاه تروریستی علیه ملت فلسطین است. حضور مسلمانان حول محور شریف قدس کابوس صهیونیست ها و حامیان آمریکایی و اروپایی آن است.

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

 

خبرگزاری «تی‌آرتی» ترکیه نیز در صفحه توئیتری خود این بخش از سخنان رهبر ایران را نوشت: اسرائیل پایگاهی تروریستی علیه فلسطین و سایر کشورهای مسلمان است و نبرد علیه صهیونیست ها نبرد علیه تروریسم است و  این بر همه واجب است.

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

 

خبرگزاری اسپوتنیک روسیه نیز سخنرانی روز قدس رهبر ایران را پوشش داد و بخشی از آن را منتشر کرد که به فروپاشی این رژیم جعلی پرداخته شده است.

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

 

رویترز: رهبر ایران اسرائیل را یک پادگان تروریستی نامید

خبرگزاری انگلیسی رویترز نوشت: رهبر عالی ایران روز جمعه از ملت‌های مسلمان خواست تا نبرد خود علیه اسرائیل را ادامه دهند.

رویترز نوشت: رهبر عالی ایران اسرائیل را یک دولت ندانست، بلکه یک پادگان تروریستی خواند که علیه فلسطینیان است.

جروزالم پست: رهبر ایران می‌گوید مبارزه با اسرائیل یک وظیفه عمومی است

روزنامه صهیونیستی جروزالم پست نوشت: آیت الله خامنه‌ای در حال سخنرانی در روز قدس سالانه ایران بود که از نام عربی «بیت المقدس» استفاده کرد و در آخرین جمعه ماه رمضان، ماه روزه داری مسلمانان، برگزار شد.

جروزالم پست نوشت: رهبر معظم ایران روز جمعه از ملت‌های مسلمان خواست که علیه اسرائیل، که به گفته وی یک کشور نیست بلکه "پادگان تروریستی" علیه فلسطینی‌ها است، به جنگ ادامه دهند.

این روزنامه صهیونیستی نوشت: آیت الله علی خامنه‌ای در یک سخنرانی تلویزیونی گفت: «مبارزه با این رژیم بدبخت مبارزه با ظلم و مبارزه با تروریسم است؛ و این یک وظیفه عمومی است که علیه این رژیم مبارزه کنیم.»

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی

 

نشریه فرانسوی «لا نوول تریبیون» نیز نوشت: امروز (جمعه) رهبر جمهوری اسلامی در سخنرانی به مناسب «روز قدس» انتقاداتی به اسرائیل انجام داد.

این نشریه فرانسوی نوشت: این سخنرانی فرصتی دوباره برای رهبر جمهوری اسلامی برای تاکید بر زوال اسرائیل بود.

به گفته این نشریه فرانسوی، آیت الله خامنه‌ای در سخنان خود گفت: «اسرائیل دولت نیست بلکه یک پادگان تروریستی علیه فلسطینیان است.»

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی / نشریه فرانسوی «لا نوول تریبیون»

 

صدا و سیمای بین‌المللی لبنان نیز به نقل از رهبر انقلاب نوشت: «مبارزه با اسرائیل وظیفه همگان است.»

 

بازتاب سخنرانی روز قدس رهبر معظم انقلاب در رسانه‌های خارجی / صدا و سیمای بین‌المللی لبنان نیز به نقل از رهبر انقلاب نوشت: «مبارزه با اسرائیل وظیفه همگان است.»

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 18 ارديبهشت 1400برچسب:,

] [ 10:8 ] [ رضااحسانی ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه